Khamis, 4 Ogos 2011

Cikgu rindu dah!

Hari ni aku masih berkesempatan hantar Amrafahan ke sekolah... Cikgu cikgu dah tunggu Auni Auni Auni... sampai depan pintu cikgu cakap.. lamanya cuti... hehehe... Auni Auni Auni nampak cikgu jer terus peluk... rindu juga laa tu...



alamak! gambar kabur laa pula!!



10 ulasan:

Mamaleesya berkata...

hye auni...slmt berpuasa...lama dah tak dtg sini jenguk kembar 3 ni

Teratak Hami berkata...

Selama ni Auni Auni Auni pergi mana? Ikut abah gie ofis baru ke?

Huszaini berkata...

mamaleesya: selamat berpuasa! terima kasih datang sini!!

teratak hami: tak aih balik kampung penang sambut pose kat sana

Rai berkata...

geram tengok rambut curly depa.. slamat berpuasa!

aizamia3 berkata...

wah.. auni auni auni dah sihat.. alhamdulillah..
cikgu dorang pun tak sabar nak layan balik kerenah dorang.. ;)

::contengan hati::)) berkata...

alahai comel nye comel nye geram geram ;)

masMZ berkata...

hadei hadeiiiiiiii auni eh auntie meh pun rindu bangat sama auni auni auni.... huwaaaaaaaa

Zakiyah Zainon berkata...

rambut depa..sungguh bergulung..besaq nanti mesti lurus hehehe

awat lama tak pi sekolah?

Mama Kembar 3 berkata...

mesti kurang meriah skolah tu time auni auni auni tak dak kan?

Noriz sini.. berkata...

manje nyeeee

exabytes unlimited