Jumaat, 17 Disember 2010

Kempen ChurpChurp lagi senang??!!

Senang ke ChurpChurp ni? Macam senang jer... aku pun main belasah jer nih!!!

Banyak juga kempen kat ChurpChurp nih!! Meh meh mehh kita tengok apa dia!!!

ChurpChurp | Social Share » The Celcom Great Sale is up for grabs! (Preview)

2 ulasan:

Makbed berkata...

tak paham la churp churp ni. harus kena ada akaun twitter ke? sbb kat opis ni fb ke twitter ke kena block. takleh nak online slalu.

Huszaini berkata...

Takde pun tak per.. tapi kalau ada tu satu kelebihan... dan perlu ramai follower jugak! kalau seorang 2 jer kurang berkesan kempen kat twitter baik kempen kat fb jer.. or lain2 medium..

exabytes unlimited