Rabu, 5 Disember 2012

Terrer tapi bahaya!! -Video

Hai lah.. anak-anak sekarang nih... terrer macam-macam tapi pada masa yang sama sangat bahaya!!! Cuba tengok video kat bawah nih!




Dari segi keselamatan, budak tu boleh dihempap peti ais tu, lepas tu boleh terkena renjatan elektrik tak pun boleh jatuh ke bawah.. haisshhh... Bila dah jadi macam tuh, kan satu hal nak bawa ke hospital bagai.. tu kalau bernyawa... kalau tak bernyawa?!! Mau nyesal tak sudah... 

Kita kena perhatikan anak-anak kita nih.. kadang-kadang benda jadi sekelip mata jer.. nyesal seumur hidup... pesanan untuk diri Abah sendiri...


Abah dapat dari FB sumber klik sini

Nota kaki Abah:
Moga Abah tak buat perangai macam bapak dalam video nih! dan lebih berjaga-jaga dengan keadaan sekelilling... InsyaAllah Amin...


7 ulasan:

The ShomeL TwinZ berkata...

dtg follow :)

sy bru terbukak blog nie, sbb sy pon kembar jgak.. best baca blog ade kembar nie...:)



iyan shazlind berkata...

bahyer tul, xjadi apa2 xpe la...tp klau jadi apa2 kesian budak tu, dia bkn tau apa2 pun

QasehnyaRania berkata...

golek2 sampai sini.
follower baru ;D

Huszaini Haron berkata...

Terima kasih tst!

Huszaini Haron berkata...

Betul tu IS!

Huszaini Haron berkata...

Terima kasih Q!

thenunu berkata...

Sebenarnya, kalau kita fikirkan balik kan, apa yg terjadi pada anak kita mesti berpunca daripada kecuaian kita sendiri.betul tak.

salam perkenalan dari puan nunu

exabytes unlimited