Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan yang ke 6, Mama!!

Alhamdullillah, hari ini genap Abah dan Mama hidup bersama selama 6 tahun! Abah berdoa agar jodoh Abah & Mama kekal hingga ke akhir hayat, dimurahkan rezeki, hidup diberkati, dapat sorang baby lelaki lagi... ehh.. hehehe... Biasalah bila berumahtangga nih tak semestinya manis sepanjang masa, kadang kala ada masam masin pahitnya, walau apa jua keadaan, InsyaAllah Abah tetap sayangkan Mama dan AMRAFAHAN sampai bila-bila!!

I love You, Sayang!























 Blush!! Blushh!!! hehehe





 Nota Kaki Abah:
Errkk... nanti nama blog nak kena tukar dah kalau ada baby lain! hehehe
Mama jangan moncong moncong selalu tau! nanti dengan hidung dengan moncong tu bleh sangkut hanger! hehehe Sayang Mama sangat-sangat!! ketat-ketat!!! (Cam remaja lak bila guna perkataan ketat-ketat nih!! hehehe)

Abah nyaris terlupa pasal hari ini, tapi nasib ada pakcik ini tulun ingatkan hari tu!! hehehe

Ulasan

~: nisa :~ berkata…
happy anniversary.... moga kekal bahagia hingga ke syurga...
AtieAbid berkata…
happy annyversary abah amrafahan..:) semoga semuanya baik2 saja. semoga dilimpahkan segala kebahagian dalam rumahtangga..amin..
ieda79 berkata…
selamat ulang tahun ke 6..moga rumahtangga saudara aman,sentosa dan berbahagia..kekal abadi hingga ke syurga.. :)
hanyzaini berkata…
agaknya lah kan.... kalo kena tukar nama..blog ni jadik nama apa ye?
mmmm.... : S.E.N.Y.U.M :
ansorullah berkata…
moga dalam jagaan dan perhatianNYA sentiasa. :)

selamat bercinta hingga ke Syurga.
Mama Kembar 3 berkata…
Happy Anniversary! Moga kekal bahagia hingga ke syurga :-)
Huszaini Haron berkata…
@hanyzaini haah ekk nama apa yer! ada idea tak? hehehe
QasehnyaRania berkata…
selamat ulangtahun
semoga kalian berbahagia selamanya amin

saya pon baru je ulangtahun ke 5..
maalhijrah hari tu:D

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!