Jumaat, 20 Januari 2012

Kasihan Abang!

Pagi ini hujan lebat... anak anak anak anak dan mama abah semuanya lemah lemau... bangun tidur pun lambat.. sekali dengan abah dia... huhuhu...

Auni Auni Auni masih demam tapi tak tinggi macam hari tu.. Pagi ini si Abang pula demam... lembik jer.. semua nak abah buatkan.. kasihan abang.. Sebelum pergi sekolah tadi dah 2 kali abang muntah.. keluar lendir jer.. yelah belum makan apa-apa lagi.. biasanya kat sekolah baru makan... harap-harap kat sekolah nanti demam abang tak naik tinggi... jauh pula nak pergi ambil dia nanti. Hari ini abah bawa kereta pergi kerja, mama tak larat, batuk-batuk minta abah hantarkan AMRAFAHAN dengan mama sekali. Kalau mama bawa kereta, jika taska telefon pasal AMRAFAHAN, boleh laa Mama pergi jenguk sekejap.. Yelah.. dulu kat tempat kerja lama taska dengan opis mama sebelah jer.. sekarang nih ada laa dekat 4 5km juga nak ke taska dari opis mama.

InsyaAllah nanti kalau ada rezeki, nak tukarkan AMRAFAHAN ke taska berdekatan dengan opis mama. Senang mama nak jenguk kalau ada apa-apa hal.. Tapi cikgu kat taska sekarang tak bagi AMRAFAHAN pindah.. hehehe... sayang cikgu kat AMRAFAHAN nih yer... terima kasih cikgu! sayangkan AMRAFAHAN..

Dulu masa abah kerja dekat putrajaya senang laa nak tengok anak anak anak anak kalau taska call, sekarang nih dah lain.. Semuanya kena bergantung pada cikgu taska... Alhamdullillah Cikgu taska AMRAFAHAN jalankan tugas yang baik.. abah pun selesa dengan cara diorang.. error sikit-sikit tu biasalah.. nama pun deal dengan manusia.. bukan dengan robot pun... Abah harap bila AMRAFAHAN dapat bertukar ke taska baru nanti dapatlah diorang sesuaikan diri dan dapat cikgu yang baik-baik.. Bukan senang nak cari taska yang boleh terima budak 4 orang sekali gus.. biasanya mesti dah penuh.. ermm.. InsyaAllah ada rezeki diorang tu nanti.. Amin..

Abang, kuatkan semangat yer.. jangan layan sangat demam tu.. main dengan kawan-kawan bagi berpeluh badan.. nanti petang abah ambil abang dan adik adik balik dari sekolah yer!


8 ulasan:

ADEEYA berkata...

Get well soon semuaa!

~ yus ~ berkata...

InsyaAllah, abg akan baik2 saja di taska. . .:)

the triplets berkata...

Kesian si abg, moga cepat sembuh

Click² My Shop berkata...

Kesian semua...
Cepat sembuh ye...

pena rozie berkata...

salam.... follow sudah. wow seronoknye ade kembar 3. PR punyer 2 ajer...

Papa Mifz berkata...

Den pun tgh mencari taska utk hero gua nih,huhu

Daddylicious berkata...

kita serupa la demam...:(

[n a j e e b] berkata...

hantar la taska JPA....hari2 angkel tembam boleh jumpa.. hahaha!

exabytes unlimited