Gambar Aqil, Auni, Auni dan Auni!!

Hari ni kesibukkan sikit... jadi, tak sempat laa nak menaip panjang-panjang. Nanti bila berkesempatan aku cerita  lagi kisah-kisah Amrafahan kat kau orang semua!

Gambar ini diambil pagi tadi sebelum kami sekeluarga keluar rumah untuk pergi bekerja dan taska.

Abang: Kurusnya Abah! kekekeke
  Baju yang Auni, Auni, Auni pakai ini, semuanya baju abang dulu...

Abang ready nak ambil gambar

Abang nak buat peace tapi tak sempat, mama dah snap gambar

Dah sampai taska.. tengah tunggu cikgu datang!

Yang kiri tu Auni, tengah tu Auni, kanan sekali Auni... err betul tak mama!! hehehe


Ulasan

Cik Jue berkata…
comel je posing bertiga
Mama Qiestina berkata…
eheheheh tgh bayang kalau yat ade kembo 3.harussss hubby tak bole keja kapal.sbb tatau camana nak bawak qies qies qies g bbysitter,hehe.

btw auni u all musti behaved je kan :)
Sricahaya berkata…
sonoknya tgk auni..auni..auni duk dlm tu..
sian abg auni tak de can nak dukung..
Wan Zulqhairi berkata…
anda di tag buat giveaway yang mempunyai hadiah lumayan.. sila ke.. http://wamozuwaha.blogspot.com/2010/12/mama-kembar-3-buat-giveaway-yay.html
Marsha~ berkata…
hahahahaha.. kuat eh abah nak dukung sekali 3??????????? hehehehehe
Hernee Nazir berkata…
auni..auni dan auni.. mmg comel :)
lalailusi berkata…
kembar abah semua rambut kerintinglah...comel...aqil pun same..;)
Miss Yaty berkata…
comeynye dorang ni...geram btol..
Huszaini berkata…
Terima kasih semua! hehehe... bab angkat tiga orang sekaligus ni biasa dah... sebab selalu angkat dari bawah rumah ke atas atau sebaliknya... boleh kurus woo... tak payah pergi gim! hehehehe err.. tu tak campur aqil lagi.. :)
Suliana berkata…
abahnye tak yah gi gim dah. hehe..
Suhana Shuib berkata…
amat teruja dengan anak kembar... comelnya mereka...
..air.... berkata…
EH, NAMA AUNI DAN AQIL MACAM NAMA ANAK SAYA (AUNI HADIRAH DAN AQIL MUJAHID)
Huszaini berkata…
Suliana: Haah takpayah dah... ehehehe

Suhana: hhehe tq tq

air: Kebetulan! hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!