Kolam mandi nih Amrafahan yang punya!!!

Tengahari tadi Abah bawa AMRAFAHAN pergi mandi kolam. Best juga kolam mandi ni, takde orang! Jadi kolam tu AMRAFAHAN yang punya! Tak ramai orang tahu kolam ni ada kat presint 2 ni, biasanya orang mandi kat presint 9. Kolam ni terletak betul-betul sebelah Menara PJH, tapi tersorok sikit, agaknya sebab tu orang tak ramai, kalau lalu jambatan Seri Wawasan tu hala ke presint 2, kolam tu terletak kat sebelah kiri selepas jambatan, masuk ikut tangga sebelah jambatan tu.

Tapi masalahnya, nak parking susah, kena parking jauh sikit. Kalau nak berkelah dengan famili Abah rasa tempat tu sesuai, nak buat gathering pun boleh, ada padang kecil sebelah tu. Bolehlah nak guling-guling! Hehehe

Apapun memang puas mandi! Errr... AMRAFAHAN jer... Abah tak mandi pun, cuma basahkan seluar dengan baju sikit-sikit jer... Hehehe Tak caya tengok gambar!!

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Dah tak rahsia..... Naape pegi tak ajak... Bukan smlm petang hujan lebat ke?
Huszaini Haron berkata…
Tengahari hujan gerimis sikit jer
syuhada berkata…
oh, ada kolam kat sana ye? wah, ada tempat utk dituju nampaknya..sblum ni habibi memang nak g kolam, tapi tgk ramai sangat yg duk guna kolam p9 tu, dia ckp xjadi, risau gatal2..hehe.

thanks 4 d info
UmmiAbi berkata…
Waah..de kolam baru ye...TQ for info..
Abah basah sket?haha,abah yang lebih tu...heh;)
mamafarah4 berkata…
tq info..harus terjah ni..mane tau jumpa AMRAFAHAN...
Rai Ourkizuna berkata…
sikit la sangattt...hahaha..

eh menarik jugak nampaknya..tapi jauh la putrajaya..kitorang biasa mandi manda kat pusat akuatik shah alam je..
Mama Kembar 3 berkata…
salam. kitorang dah pi dah kolam ni, mmg best. Thank u sbb sharing crita :-)

http://mamakembar3.blogspot.com/2012/11/first-time-mandi-kolam.html
mrs kayrul berkata…
baru tau tempat nie...singgah dari blog mama kembar 3....lepas nie kena cari gak la tempat macam nie
Yus Hata berkata…
Agak2 ramai ke tak org hari ni... Jom cuba terjah

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!