Rabu, 15 Februari 2012

Tukar lagi!!

Hari ini AMRAFAHAN pergi ke taska baru yang lain pula. Taska yang baru pindah hari tu, ada masalah sikit. Tak perlulah cerita.. pesan Mama tadi.

Kali ini berpindah taska, si Abang, Kakak dan Angah menangis meraung. Takpelah sayang, tukar taska lain, dapat kawan-kawan baru, mainan baru. Si Adik jer rilek! Turun-turun kereta, dia nampak ada budak sebaya dia berjalan masuk ke taska, terus cakap dekat abah "Fren abah! fren!" hehehe.. dalam bilik taska baru tadi si Adik cepat sesuaikan diri tak menangis pun. Alhamdullillah. harap-harap Abang, Kakak dan Angah boleh serasi dengan tempat baru nih.

Bukan senang kan hantar anak 4 orang sekaligus masuk ke taska. Tak semua taska boleh terima, terima kasih Abah dan keluarga pada Datin Pengetua taska yang AMRAFAHAN sempat duduk 14 hari, jasa Datin memang tak dapat kami balas...

Setiap kejadian ada hikmahnya. Allah lebih tahu, perancangan Allah lebih sempurna! Abah percaya tu! Manusia ni hanyalah hambanya... Abah sedar tu..

Abah berharap lepas ni takde masalah lagi di taska baru nih. InsyaAllah. Kalau ada juga, lepas nih abah pergi opis bawa AMRAFAHAN, kengkawan opis dah setuju dah! hehehe.. silap-silap abah berenti kerja buka taska! Amin.. 




**Mama jangan sedih tau! Tak mau nangis-nangis lagi tau!! Sayang Mama dan AMRAFAHAN sangat-sangat!!!























*** 'Awak' 'TERIMA KASIH' yer!

12 ulasan:

[n a j e e b] berkata...

...siapalah 'Awak' tu...
mama baru AMRAFAHAN ke? opsss!!! matilaa aku kena libas ngan kak Hany~~~ lalalala~ Org suh antor Taska JPA tanak... boleh angkel tgok2kan.. hehehehe!

ida berkata...

alamak...napa plak..apa2pun , bertabahlah yer..banyak dugaan nyer nak membesarkan anak kan bah...

Huszaini Haron berkata...

@[n a j e e b] hepp! mana der! ai setia pada yang satu! kalau anto sana.. mama kena keje kat sana.. angkel tulun ejas2 kan! hehehe

Huszaini Haron berkata...

@ida terima kasih ida! InsyaAllah demi keluarga tercinta!

:|: TinTa Kibod :|: berkata...

hemm mcm ada cite sendu je ni..
apapun semoga ok2 ye pasni..

Rosniena berkata...

bukan mudah nak dapat keserasian taska..my twins skg ada maid jaga,dulu baru hantar 2-3 hari demam2..pening gak

Huszaini Haron berkata...

Hehehe... Biarlah... Terima kasih yer!

Ca Cik Duyung berkata...

ish..ade pe jadi sampai mama nangis tu? sabar ye..perancangan ALLAH dah siap sedia kan..mmg ade hikmah atas tiap yg berlaku..semoga abang dan auni-auni-auni ok je kat tmpt baru.. :)

CAK berkata...

moga dipermudahkan..

hanyzaini berkata...

Taska MOH tak ada problem. owner sangat baik hati menolong saya, penyelia dan cikgu2 semua dah sayang kan AMRAFAHAN, masalah dari luar yang masuk ke dalam. Memang berlaku kat mana2 pun.. saya bertabah..terima kasih Datin dan Cikgu2 taska yang baik hati.
saya dan suami tak perlu la bagi tau kat mana AMRAFAHAN berada sekarang.. yang tau tu tau lah.. yang tak tau tu..cari tau lah.. tu je lah..

[n a j e e b] berkata...

@hanyzaini


..saya juga suka bertabah.. kekekeke! subtitle sangat kak..
jgn mare...nnt angkel dtg umah eh..
(bila ntah nanti tu..)

hanyzaini berkata...

hehehehhe...angkel...tak de kosong lagi ke kat JPA tu? huhuhu...

exabytes unlimited