Rindu yang dulu-dulu!


Tiba-tiba rindu saat diorang besar nih! Hehehe.. sekarang nih dah banyak celoteh dah!! hehehe. Kalau tanya abah mana satu AF AH AN memang abah tak ingat!! Mama ingat ke haa?? Dulu kalau angkat diorang dari tilam, kena ingat ambil kat tilam warna apa! Lepas tu letak balik kat warna tu tukar! takut tertukar! hehehe... Bila ingat-ingat balik, kelakar pun ada! Bila tiga tiga Auni kena angkat... yang tukang angkat tu kena ingat kat mana tilam diorang, lagi pun Abah dan Mama tak pakaikan diorang tag ke gelang ke apa-apa tanda laa!! Cuma si AN paling senang kenal sebab dia ada tahi lalat di bahu kiri. Bila dah kenal si Adik baru laa belek mana si Kakak dengan Angah. hehehe.

Tapi sampai ke hari ini.. Abah masih tersilap panggil diorang! Siap kena gelak dengan Mama... Nasib laa diorang sekarang nih dah pandai menyahut dan kenal diri kalau kita panggil nama diorang... Nanti kalau diorang dah besar pakat-pakat nak kenakan abah, habislah abah masa tuh! takkan abah nak selak baju Auni Auni Auni sebab nak tengok tahi lalat! hadoihh... macam manalah masa tu nanti yer!! Kawan-kawan abah yang ada anak kembar pun ada cerita, bila anak-anak kembar diorang dah besar, siap mengakali mak ayah diorang lagi! kekeke... ermm... masa abah nanti.. tunggu jerlah!! haaiiiiiii...........


** Abah nih rindu kat AMRAFAHAN masa kecil ke rindu nak anak kecil lagi? kekekeke...

Ulasan

rehaljingga berkata…
dah boleh start la proses lagi 3..
YaYaNsMuM berkata…
comelnyer...sekejap je anak-anak membesar kan?so, have to cherish every moments...
mamafarah4 berkata…
hahaha..."Abah nih rindu kat AMRAFAHAN masa kecil ke rindu nak anak kecil lagi?"
Statement x leh blah..kene tanya mama ler..huhuhu..
masMZ berkata…
kakakakah..... ayat last yang tak menahan tu weiiii......

Rindu gak ngan hero n heroin2 nih... Sat skrg tak kenai auntie mas dahhhh... huuuu sob.sob.
Ca Cik Duyung berkata…
hahaha...tu la bahayanya..tahi lalat kat badan..kalo kat muka senang sikit kan abah..mulai skang kena cam betol2 la nampaknye.. :)
Citarasa Rinduan berkata…
sah, abah dia mau anak lagi.. hahahha

PS"
pasti auni auni auni akan sakat ayah dia 1 hari nanti.. kikikiki.. kn jaga2 ayah
erienz berkata…
seronknye kl dpt ank kembar...
mamaNoriz berkata…
confirm pasni sangkut lagi!

terus kembar 6 lak...hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!