Kelab Kembar Malaysia di Berita Harian

Hari tu kan aku ada cerita pasal geng kembar berkumpul kan... haaa.. hari ini ada keluar cerita tu dalam berita harian.. tapi yang kertas punya laa.. yang online punya cari tak jumpa.. ker memang takde agaknya...

Kat sini aku ambil gambar jerlah yer.. hehehe.. malas nak taip balik.. macam takde kerja laa pulak kalau taip balik.. hahaha






Ulasan

Mama Kembar 3 berkata…
wah glamer tuan pengerusi kita nih ;-)
||aLeaSaRa|| berkata…
owh syabas ye bro jadi presiden tu hehhee.dah byk tgk foto2 gathering kat PD tu perghhh mmg happeninglah!owh next time kite pasti akan join..jeles..jeles :)

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!