Alahai..

Pagi ni AH menangis lagi, nak ikut abah naik motor. Sampai abah dah keluar rumah pun kejar sampai ke pintu. Hadoihh... Abah dah sayu... Tapi kena kuat laa.. Tak boleh macam dulu dah..

Mesti ada antara korang mengalami macam ni kan. Aku masih dalam proses nak biasakan diri untuk hadapi situasi seperti ni.. Mesti korang lagi tabah dari aku kan?!!

*** Cobaan mengupdate blog guna email. Harap harap berjaya
--
-aSeNg bEsT!-



--
-aSeNg bEsT!-

Ulasan

Mama Kembar 3 berkata…
Dugaan btul tu, sayu jd nya nak pi keja kan.
Btw, camna cara update blog guna email? Buat la tutorial pls :-)
Rai berkata…
ala..sedihnya..masa aqil dulu meleleh jugak la air mata ibu dia nak tinggal..
Click² My Shop berkata…
sayunya..
tak bleh tul denga budak nangis sbb nk ikut kita..huhu
CikNyz berkata…
alahai....sayu tgoknyer....

abah amrafahan..jom baca entry terbaru CikNyz....

http://syazny7.blogspot.com/2011/08/ciknyz-gunung-kinabalu-part4_19.html
[n a j e e b] berkata…
x dpt konsentret baca sbb ada wording agak asing di para bawah itu. haha~~

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!