Khamis, 18 Ogos 2011

Alahai..

Pagi ni AH menangis lagi, nak ikut abah naik motor. Sampai abah dah keluar rumah pun kejar sampai ke pintu. Hadoihh... Abah dah sayu... Tapi kena kuat laa.. Tak boleh macam dulu dah..

Mesti ada antara korang mengalami macam ni kan. Aku masih dalam proses nak biasakan diri untuk hadapi situasi seperti ni.. Mesti korang lagi tabah dari aku kan?!!

*** Cobaan mengupdate blog guna email. Harap harap berjaya
--
-aSeNg bEsT!-



--
-aSeNg bEsT!-

5 ulasan:

Mama Kembar 3 berkata...

Dugaan btul tu, sayu jd nya nak pi keja kan.
Btw, camna cara update blog guna email? Buat la tutorial pls :-)

Rai berkata...

ala..sedihnya..masa aqil dulu meleleh jugak la air mata ibu dia nak tinggal..

Click² My Shop berkata...

sayunya..
tak bleh tul denga budak nangis sbb nk ikut kita..huhu

CikNyz berkata...

alahai....sayu tgoknyer....

abah amrafahan..jom baca entry terbaru CikNyz....

http://syazny7.blogspot.com/2011/08/ciknyz-gunung-kinabalu-part4_19.html

[n a j e e b] berkata...

x dpt konsentret baca sbb ada wording agak asing di para bawah itu. haha~~

exabytes unlimited