Abah jadi apa?!!

Kalau Abah mandikan AMRAFAHAN atau terutamanya si Kakak, si Angah dan si Adik, masing-masing ada gelaran diri yang baru untuk diri masing-masing.

Si Kakak akan cop watak Mama, jadi dia jadi Mama laa... garang ke marah orang lain pun macam Mama! hahaha kelakar jer!

Si Angah pula akan jadi watak si Abang, membahasakan diri sendiri Abang, kalau Abah panggil dia Angah, dia akan betulkan, nih Abang laaa!! Macam tu juga Kakak! ni Mama lahh!! Kalau Abah salah panggil! kadang-kadang Mama panggil Kakak, Mama kecil! Dia akan jawab nih Mama besarlah!!! Eleehhh perasan jer si Kakak nih!!

Si Adik ni watak dia jadi Abah, tapi jarang laa dia mengaku jadi Abah, dia lebih suka orang panggil dia Adik kalau Abah yang panggil. Tapi kalau sesama depa.. tiga budak kembar tu, si Adik akan jadi Abah.

Ok, lepas Abah mandikan diorang maghrib tadi, Abah baring laa kat tilam. Bermalasan... Abah nak mandi pun tak mandi-mandi sampailah taip entri nih! hehehe.. takper.. korang tak leh bau! Lepas nih baru nak mandi! Si Kakak suruh Abah baring, lepas tu dia bentangkan towel atas perut dan badan Abah nih.. masa tuh berlengging jer.. panass... hehehe sebab Abah pun ada watak Abah sendiri digelarkan oleh si Auni Auni Auni nih!! Adoihh laaa anak... Abah pun terjoin sama dalam permainan diorang nih!

Agak-agak korang laaa... apa watak Abah?! hehehe


>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

Watak Abah adalah jadi baby diorang, baby kepada Kakak! huhuhu

Haaa.. sapa teka betul??!! hehehe

Ulasan

Mama Kembar 3 berkata…
big baby! kena sumbat botol susu & salinkan pampers tak nih? hahaha

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!