Jenuh menunggu!

Sabar jerlah nih... Abah sekarang ni kat Klinik Urologi Hospital Serdang. Dari pagi datang daftar lepas tu tunggu nak jumpa doktor pakar sampai sekarang tak jumpa lagi... Sempat laa pergi makan pastu ambil jaket kat motor... Masih tak dipanggil... Boring dah main game main FB... Sabar jerlah...

Korang pernah kena macam nih tak? Seharian menunggu?

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ulasan

:|: TinTa Kibod :|: berkata…
Urologi utk apa eh?

Hemmph sebab tu la kalau nk g spital kene g lambat2 hehehe...
kalau dari pagi pitam tunggu situ..
SURIA AMANDA berkata…
selalu...nak2 kalau checkup pregnancy...menyampah..
ADEEYA berkata…
Pernah.. Tak suka hospital :/
ADEEYA berkata…
Pernah.. Tak suka hospital :/
hanyzaini berkata…
lupa nak suh pi kacau Aunty Qilla... dia kat Spital Serdang la...
tak pa..lain kali..agak bosan tunggu..p la lepak2 dgn Capt. Dr Qilla no..
Huszaini Haron berkata…
Hahaha... ramai yang tak suka sebenarnya ek! hehehe...

untuk pengetahuan korang.. lepas Abah post entri ni.. terus nombor abah dipanggil! hehehe lega jer rasa... selesai urusan lebih kurang 4.30 petang selepas sampai hospital lebih kurang pukul 9 lebih dekat pukul 10.. kalau ikutkan appoinment pukul 8.30 pagi... perhh.. kalau sampai 8.30 pagi hari tu.. memang jadi resakse gorgon laa jawabnya.. huhuhu....

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!