Rabu, 22 Ogos 2012

Beli Harian Metro hari ini tau! ada cerita kembar 3!

Haaa..... saja laa nak tolong promote nih! Nanti belilah Harian Metro hari ini yer (22 Ogos 2012)!! Ada cerita raya pasal kembar 3. Cerita AMRAFAHAN pun termasuk sekali! Abah pun tak sabar nak baca cerita-cerita kembar 3 yang lain! Abah tak tau siapa kembar tiga yang di interview lagi?! Kalau orang baru bolehlah berkenalan, kalau dah memang geng kembar dalam Kelab, memang surprise laa!

Nanti korang beli ekk!! Beli tau!!! heheehe

(Entri ini ditaip pukul 2.15 pagi, jadi Abah tak beli lagi laa HM untuk hari ini... Wartawan tu beritau Abah cerita kembar 3 berhari raya akan keluar hari ini :) )

2 ulasan:

Scarlett O'Hara berkata...

Akak peminat Harian Metro.Mesti akak beli dan baca.Bestnya ada kembar kan?Akak ada kembar 5 je, kembar kucing.

QasehnyaRania berkata...

family saya pon ramai kembar

kembar 3 (perempuan) anak buah
kembar 2 (perempuan) dua pupu
kembar 2 (lelaki) dua pupu
kembar 2 (perempuan tapi meninggal) sepupu

exabytes unlimited