Adik ada bey....

Petang semalam semasa berbuka, si AN aka Adik bergaduh dengan Mama. Pasal tak dapat makanan kot... tak ingat pasal apa... bila dah gaduh tu si Adik jerit laa kat Mama dia...

Adik: "Taknak fren Mama! Adik ada Abah!"
Mama: "Taknak fren Adik! Mama ada Abang, mama ada Angah mama ada Kakak mama ada opah..."

Abah menyampuk... "Adik ada berak kan!" sebab masa tu dia berak, dia suruh Abah basuh. Abah tengah makan jadi suruh laa dia tunggu kejap..

Mama: "Mama ada Kakak, ada Angah ada Abang...."
Adik: "Adik ada beyak!" Adik ada berak kan Abah kan!" Sambil peluk tangan Abah... huhuhu Adik... Adikk... comel jer.. main sebut jer yer... hehehehe


Ulasan

[n a j e e b] berkata…
Ahahahaha...rindu kat abang, kakak, angah n adik... :-)
Mama Kembar 3 berkata…
cute sgt sgt! ada beyak pun bangga tuh hehehe!
mamafarah4 berkata…
alolo..tergelak2 baca...perangai anak2 ni mmg buat kita gelak dan geram

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!