Klasik!

Masa Abah bawa si Abang pergi gunting rambut kat Presint 16 ni, Abah tertarik laa dengan benda-benda sekeliling dalam kedai bro ini. Banyak barang-barang klasik, susah nak jumpa sekarang nih! Kalau korang seangkatan remaja purba dengan Abah mesti pernah lalui dan tengok benda-benda ni semua kan!!

Si Abang dah berani gunting rambut! Cer tengok kat almari belakang tuh!!

Kata Abang "Abah! Abang nak potong rambut square!!"

Abah: "Macam sponge Bob ke?"

Abang: "Takkk!!! Square!!!"

Abah: "Yelah! yelah!!"

Masih ada lagi bedak nih!

TV lama! Siap ada pintu lagi! Takde remote tau!

Radio dulu-dulu!!

Ulasan

ADEEYA berkata…
Potong rambut square tu macam mana? :O
Yazid Torpedo berkata…
radio tu aku suke..vintage..
Yazid Torpedo berkata…
singgah sini jap, dtg melawat..
NorMala Bahar berkata…
Presint 16 yer.. Nanti nak suh hubby g.. Pastu nak ikut. Sbb leh tgk brg2 antik ni. Tv tu dulu masa kite kecik2 ada kat rumah. Nostalgik sungguh.

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!