Rabu, 24 Ogos 2011

Belum dapat tune!

Sejak aku masuk kerja baru nih, jalan hidup aku berubah terus! Waktu pergi kerja dah lain, cara pergi kerja dah lain, balik kerja pun dah lain, jadi waktu tidur pun lain!

Memang lari habislah tune! Kalau gitar nih, dah sengau bunyinya!

Errr... Disebabkan itu, pengupdatean blog menjadi tidak teratur... Hadoihh... Dah berapa hari dah aku tak update blog.. Inginkan bila dah balik kerja lepas tu malamnya pergi terawih lepas tu nak update blog tapi biasanya aku akan tertidur awal. Sedar sedar dah waktu sahur, lepas sahur memang tak sempat laa nak update.. Kat opis pun belum ada tempat sendiri lagipun banyak bende baru nak belajar.

Apa apa pun, terima kasih sangat sangat kepada korang semua yang sudi melawat blog Amrafahan dan bagi sokongan kepada blog ini. Aku juga mohon maaf sebab tak dapat melawat blog korang.

Insyaallah lepas tune aku dah ok, aku kembali seperti biasa. Jangan lari aa... Hehehe
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 ulasan:

aizamia3 berkata...

ok je.. ;)
suka masuk blog ni.. ;)

[n a j e e b] berkata...

nk nmbr tepon opis baru pls... kikikiki!

Rai berkata...

semoga cepat dapat tune ya..rindu nak dengar khabar kembar bertiga dan abangnya..

NURUL AINI NORAZMAN berkata...

ooo,.patot la,.hehehe
tak pe2 cari tune tu dulu smpai dpt,.,hehehe

cdah berkata...

2 la...rindu da kt amrafahan....

Junita Shamsul berkata...

Pls get back ur tune, quickly..I've been ur silent follower, yg dah ketagih, everyday, I've to read ur updates..especially look forward to stories abt ur ever so adorable triplets..pls get bck into full swing!

Huszaini berkata...

Terharunya!! Terima kasih semua!!! Insyaallah saya akan cari tune secepat mungkin!!

mamafarah4 berkata...

patutla..hari2 masuk x ader yg baru..

exabytes unlimited