Pandai sangat nih!!!! Tidur kat mana korang nih?!

#entriKelabBloggerBenAshaari
#KelabBloggerBenAshaari

Abah bangun pagi semalam, terlewat sikit dari AMRAFAHAN nih. Diorang nih jenis bangun awal. Abah pun tak sedar pukul berapa diorang bangun.

Bila bangun jer, sedar-sedar bilik dan huru-hara dengan cebisan kertas A4 yang kena koyak kecil-kecil. Tu boleh tahan lagi. Buat rilek dulu.

Masa mamai-mamai tu nak turun tangga. Abah nampak sesuatu yang lain kat tangga tuh! Tengok bebetul rupanya selimut dan bantal di bentang kat tangga tuh! Bertuah punya anak! Bila masa diorang buat, apa benda yang diorang main nih Abah pun tak tau! haishhhh!!!

Abah terus bertukar jadi Ultraman dan nyaris meng 'fire' kan diorang, suruh diorang kemas cepat-cepat. Karang ada yang tergolek kat tangga tuh! Nasib tak bertukar jadi resaksa. Lampu kat dada nih masih kelip-kelip sempat lagi untuk Ultraman bertukar menjadi manusia semula! Hahaha... Kalau padan kalu... mau bertukar menjadi resakse! Hehehehehe


Ulasan

Rai Ourkizuna berkata…
haha.. memacam kan idea kreatif diorang.. nasib baik abah dia tukar jadi otomen je.. ada gak lampu2 kat dada.. kalau tukar jadi alien baltan susah dah nak tukar balik..huhu
Farah Waheda Wahid berkata…
hamboiii abg zaini, kat tangga port diaorang yer??? adoiii...ash esok agak2 cam ni jugak tak???
Cik Sue berkata…
perghhhhh tido kat tangga hahhahha....sabo je la...tak pe2 sel otak tengah berhubung tu hehehehehe
Tudiaaa... kat tangga pun boleh jadi... hehehe saje la tu nak tukar angin tempat tidur.. XD
Diana Rashid berkata…
Lampu dah kelip2 tu..bahaya nih...hahha..ada je benda budak2 ni buat..mesti rumah tak sunyi..
careno berkata…
Kahkahkah... sabor jer laa... tp kompom last2 tersenyum dgn kerenah diorang kann...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!