Blog Kengkawan - homelicious

Thursday, November 14, 2013

Nak kek princess!

Alhamdullillah! tercapai cita-cita Mama nak sediakan kek princess kepada puteri-puteri Mama! Semalam lepas solat Isyak, Mama sediakan jamuan untuk kami sekeluarga meraikan secara kecil-kecilan. Kek princess yang ditempah Mama amatlah mengujakan Auni Auni Auni! hehehe! Mana taknya masing-masing sibuk nak colek kek tuh! Bila dah dapat colek, masing-masing berebut nak makan patung princess tu dulu! Lagi-lagi si Kak Ngah (gelaran dah bertukar sejak dapat AMR junior hehehe). Mama! Angah (masih bahasakan diri sebagai Angah) nak makan princess nih! Maka, dicabutnya badan princess tu dan terus menjilat! Kekeke Bila sorang dah buat, yang lain pun ikut jerlah! Hadoih!! Anak-anak! tak kisahlah janji gembira!

Si Kak Cik (dulu dikenali sebagai Adik hehehe) makan habis comot baju dia! Mana taknya! Masing-masing sibuk nak makan kek punya krim err icing ke apa tah... ratah yang tu jer! Pastu hiasan tepi kek tu pun kena ratah gak! Keknya makan sikit jer pun! Tu pun sebab kena paksa dengan Abah! hehehe.

Kita tengok gambar kek jer lah yer.. kagum Abah dengan orang yang buat kek nih! sangat tekun dan rajin!! Nak buat sebiji-sebiji tuh!!




Masa potong kek nih, si Abang tengah tidur, Abah dukung Amni sambil snap gambar nih! hihihi Mama pula tengah jenuh suruh Auni Auni Auni tu jangan usik kek tu sebelum potong! hehehe

8 comments:

diya said...

comelnyer kek auni3..diaorang geram tu..tu yg masing masing nak sentuh huhuhu...bertabahlah mama ;)

tak sabar tunggu my twin besar nnt..tp twin kami boy..harap2 closing dapat lah girl...

nyanyisunyi said...

subhanallah cantiknya kek..cantknya rambut twins ni..

Huszaini Haron said...

Haah memang dari buka kotak lagi masing masing dah tak sabar nak colek kek tu!

Mudahan dapat baby girl nanti! Amin!

Huszaini Haron said...

Terima kasih! Alhamdulillah rezeki kurniaan Allah!

Rizziela said...

Bukan main lain Auni3 yer... dapat kek princess lagi..mesti comel mcm Auni2 gak

MamaFarah said...

ala tomeinya kek auni3... biasalah bebudak kan..xcited la lagi2 kalau tau memang tuk dia..hehehe..

BondaKchaq said...

Alahai gegurl cute bertiga nie..memang sweet jer...expescially tang rambut dorang...hehehee
Nnt bonda pun akn wat kek princess utk si gegurl twin puye besday hujung minggu nie..30.11.2013 genap 2tahun diorang..td pagi dh tempah..org yang wat kek 2 yang suggest kan kek princess..katanya dia teringin nak wat kek princess kembar..hmmmmm...

Jorge Braz Soares said...

UM DIAGRAMA DO REINO
Desde que o reino é um dos mais complexos temas na Bíblia, o
diagrama nas páginas seguintes será de grande ajuda para o nosso
entendimento. O primeiro e o último círculos do diagrama estão coloridos
em amarelo dourado. Ouro significa Deus ou o que é divino. Estes dois
círculos representam a eternidade passada e a eternidade futura. Entre
esses dois círculos existem quatro círculos no tempo. O tempo é a ponte
entre os dois extremos da eternidade.

exabytes unlimited