Wednesday, November 13, 2013

Kakak Merajuk!

Abah sempat ambil gambar kakak merajuk sebab Abah tak bagi dia ambil bekas makanan dia. Masa nih nak hantar diorang ke sekolah. Abah dah lambat!!






Bila nak sampai sekolah, Abah pujuk kakak, tapi masih merajuk, tapi bila Abah sua duit syiling suruh dia beli donut barulah dia tersenyum, ceria sikit! hehehe

7 comments:

PinKy MoMMa said...

nnt abah ngan mama bg hadiah besaaarrrr punyer kat kakak kakak kakak eh..hari ni besday kan ;)

terus tak jadi majuk huhu

PinKy MoMMa said...

nnt abah ngan mama bg hadiah besaaarrrr punyer kat kakak kakak kakak eh..hari ni besday kan ;)

terus tak jadi majuk huhu

MamaFarah said...

kih!kih!..sentap sudah dia..

MasihaSulaimi said...

Hehh..sua..kalau bukan org utara agaka2 paham dak?

Huszaini Haron said...

Haah! Mama bagi kek besar sangat! Hehehe

Huszaini Haron said...

Tu la pasal! Jenuh gak nak pujuk dia! Hehehe

Huszaini Haron said...

Paham kot! Hehehe lama dah tak guna perkataan sua nih!

exabytes unlimited