Kakak Merajuk!

Abah sempat ambil gambar kakak merajuk sebab Abah tak bagi dia ambil bekas makanan dia. Masa nih nak hantar diorang ke sekolah. Abah dah lambat!!






Bila nak sampai sekolah, Abah pujuk kakak, tapi masih merajuk, tapi bila Abah sua duit syiling suruh dia beli donut barulah dia tersenyum, ceria sikit! hehehe

Ulasan

PinKy MoMMa berkata…
nnt abah ngan mama bg hadiah besaaarrrr punyer kat kakak kakak kakak eh..hari ni besday kan ;)

terus tak jadi majuk huhu
PinKy MoMMa berkata…
nnt abah ngan mama bg hadiah besaaarrrr punyer kat kakak kakak kakak eh..hari ni besday kan ;)

terus tak jadi majuk huhu
MamaFarah berkata…
kih!kih!..sentap sudah dia..
MasihaSulaimi berkata…
Hehh..sua..kalau bukan org utara agaka2 paham dak?
Huszaini Haron berkata…
Haah! Mama bagi kek besar sangat! Hehehe
Huszaini Haron berkata…
Tu la pasal! Jenuh gak nak pujuk dia! Hehehe
Huszaini Haron berkata…
Paham kot! Hehehe lama dah tak guna perkataan sua nih!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!