Ke Pangkor kita yob!

Hari ini Abah kena berkursus kat Pulau Pangkor Perak seminggu nih. Rindu dah kat AMRAFAHAN! Sebab masa Abah keluar rumah semalam diorang dah tidur. Sempat peluk cium dan berbisik pada diorang jer. Harap-harap bila diorang duduk dengan Mama, takdelah mengamuk ke apa-apa jadilah kat diorang. Risau juga sebab semalam si Kakak demam. Harap-harap sihatlah hari ni, tak jangkit yang lain. Kalau tak kesian kat Mama kena jaga sensorang.

Moga Mama dapat jaga AMRAFAHAN dengan mudah, Insyaallah

Mama = Supermak! :-)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
bro ajar update blog guna smartphone..hehe..,buat tutorial la adjust/sign in/up/register ke apa..thanks
mamafarah4 berkata…
harap2 AMRAFAHAN jgn wat mama jd tarzan jer sepnjang abah tak de ye..sian kakak demam...harap2 tak berjangkit la ngan yg lain.. sian mama kang kene handle sensorang..kalo dah demam kang ragamnya lain..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!