Isnin, 13 Ogos 2012

AMRAFAHAN ber photo shoot raya!

Sebabnya... jeng... jeng.. jenggg..... nanti Abah cerita yer! Tengok gambar diorang dulu! Gambar ini diambil tadi lepas berbuka. Kami buat anak beranak jer. Set kat kamera, timer 10s dan guna tripod jer!

Dari kiri AN, AH dan AF
InsyaAllah kalau tiada aral melintang nanti cerita diorang ini keluar laa hari Rabu 22 Ogos 2012 hari raya keempat nanti di Harian Metro. InsyaAllah! Jangan lupa beli tau! Ermm... tak tau gambar mana satu yang keluar nanti! Sebab banyak juga Abah hantar gambar kat wartawan tu. Kita tunggu jerlah yer!!

8 ulasan:

Marina Mohd Nor berkata...

Comel.. Baru jer jumpa kat klinik p14 tadi... Ceria semuanya w/pun ada yg demam n selsema...

Marina Mohd Nor berkata...

Comel.. Baru jer jumpa kat klinik p14 tadi... Ceria semuanya w/pun ada yg demam n selsema...

Marina Mohd Nor berkata...

Comel.. Baru jer jumpa kat klinik p14 tadi... Ceria semuanya w/pun ada yg demam n selsema...

mamafarah4 berkata...

alololo..tomei semua pakai baju raya..kantoi sbb baju raya kamu semua acik dah nampak...hehehe

twins mom berkata...

the handsome boy n pretty girls.. Soo so cute... pandai posing... hehehe...

Sue berkata...

da besar dah auni,auni dan auni yea... teringat masa mula2 jengok blog ni, masa tu auni,auni dan auni kecik lagi baru meniarap... skang da terserlah muka cheeky diorang. hehe

FiraHamzah berkata...

wahhhh glamerrr lagi si kembar ni :)
ceria betul muka sorang2 nak beraya ek! enjoyyyyy semuaaa... :D

sue perbs.. berkata...

best nye kembar.. comey

exabytes unlimited