Isnin, 18 Jun 2012

Kelab Kembar Malaysia di TV1

Perjumpaan Kelab Kembar Malaysia kali ke 2 di Pelangi Balau Desaru Resort pada 1-3 Jun yang lepas.

Barisan urusetia yang terbaik dan terbest!! Hehehe Tanpa urusetia nih, tak meriahlah program nih!!

Terima kasih pada semua urusetia dan peserta yang terlibat!



Nota kaki Abah:
Ehh!! Apasal nama Pengerusi Kelab tu lain macam jer.. huhuhu redha jerlah sebab dah kuar kat tibi!!

3 ulasan:

Ayang Anim berkata...

silap nama la plak... tapi, yang penting orang kenal rupa tu.. hehehe.. presiden gitu...

mamafarah4 berkata...

alolo..siannnya .. salah nama plak ek.. Nak sentap dah x leh sbb dah keluar tv.. redha jer la..

En. Beyazid berkata...

Salam perkenalan. Jom jd jiran dalam dunia blogger. Harap awk sudi jd follower saya. Saya dah follow blog ni =)


http://apelak.blogspot.com/2012/06/misi-blogwalking-nak-dapat-ramai-jiran.html

exabytes unlimited