Kelab Kembar Malaysia di TV1

Perjumpaan Kelab Kembar Malaysia kali ke 2 di Pelangi Balau Desaru Resort pada 1-3 Jun yang lepas.

Barisan urusetia yang terbaik dan terbest!! Hehehe Tanpa urusetia nih, tak meriahlah program nih!!

Terima kasih pada semua urusetia dan peserta yang terlibat!



Nota kaki Abah:
Ehh!! Apasal nama Pengerusi Kelab tu lain macam jer.. huhuhu redha jerlah sebab dah kuar kat tibi!!

Ulasan

Ayang Anim berkata…
silap nama la plak... tapi, yang penting orang kenal rupa tu.. hehehe.. presiden gitu...
mamafarah4 berkata…
alolo..siannnya .. salah nama plak ek.. Nak sentap dah x leh sbb dah keluar tv.. redha jer la..
En. Beyazid berkata…
Salam perkenalan. Jom jd jiran dalam dunia blogger. Harap awk sudi jd follower saya. Saya dah follow blog ni =)


http://apelak.blogspot.com/2012/06/misi-blogwalking-nak-dapat-ramai-jiran.html

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!