Rabu, 28 Mac 2012

Berebut bantal!

Semalam lepas buat susu kat AMRAFAHAN, Abah paksa laa diorang tidur.. hehehe bukan paksa sangat pun.. tutup lampu, tutup tv lepas itu ajak naik atas. Biasanya kalau Abah yang ajak diorang tidur, Abah yang tidur dulu dari diorang.. kekeke... waktu itu awal lagi rasanya! Lebih kurang 9.15 pm. Bila dah masuk bilik tu, Abah ingat nak suruh diorang tidur lepas tu Abah keluar sambung tengok tv.. tapi gagal laa pula! dihalang oleh si Adik.. ajak tidur sekali... siap suruh abah baring lagi..

Bila abah dah baring, si Adik dengan kakak berebut laa nak baring kat perut abah yang empuk ini! kekeke.. Mula-mula si Adik nak baring kat lengan kiri Abah.. si Kakak baring kat perut.. agaknya perut Abah bergoyang-goyang sebab tarik nafas.. si Kakak beralih baring atas badan Abah.. terpusing sana pusing sini.. si Kakak tukar pula baring kat lengan kanan Abah pula! Si Abang dengan si Angah baring dengan Mama, lepas tu Abah tak ingat apa-apa.... losttt.... kekeke...

Pagi Subuh tadi Abah tersedar, si Angah datang baring atas badan Abah. Si Kakak dengan si Adik dah baring kat tangan kanan Abah.. lepas tu si Angah menyelit pula kat tengah-tengah antara si Kakak dan si Adik. Dahhhh... berebut bergaduh pula pagi-pagi tadi... Cer bayangkan... sebelah tangan kanan Abah nih... si Auni Auni Auni berebut baring... huhuhu.. empuk ke tangan Abah nih? Abah dah gemuk ke? Dalam tv tak nampak pun gemuk?!! kekeke... Si kakak baring dekat dengan tapak tangan, lepas tu si Angah, lepas tu baru si Adik baring...  Masa si Angah selit kat tengah tu, si Adik dah tak selesa, dah menangis secara duo dengan Angah.. bila Abah angkat Angah, bagi baring atas badan Abah, dia tak nak pula! letak balik kat lengan.. nangis lagi.. si Kakak buat tak tau.. sambung tidur.. sebab kawasan dia tak dikacau.. Lepas tu Mama datang ajak si Adik dan Angah turun bawah, si Kakak tak nak bangun.. sambung tidur kat bantal tangan yang empuk tu.. huhuhu..

Errr... sebab tu Abah maintain badan cam gini... saja bagi anak-anak selesa tidur.. kekekeke


**Nota Kaki Abah
Rakaman Nona tu Abah ada dah.. tapi tak sempat lagi nak upload ke youtube... sabar yer... huhuhu

3 ulasan:

mama maman aka yana berkata...

mama ada tgk kat nona aritu.. mmg cumil abahnya.. mmg syok la amrafahan dodo.. empuk.. hahaha.. jgn mare ye..:)

anyway cumil la diorg.. geram tgk..:)

Huszaini Haron berkata...

hahaha!!! terima kasihh!!! aset tuh asetttt...

MUMMYIZZ berkata...

cute jer

exabytes unlimited