Rabu, 19 Oktober 2011

Tutti tuttttttt!!!!

Mengetest kedai baru buka kat presint diplomatik nih... Sangat dekat dengan rumah AMRAFAHAN.

Sedap dan yang bestnya boleh buat sendiri ramuan yang korang suka! Pastu bayor jer! RM0.53/10 gram. Haa kira laa sendiri... Kalau korang amik seberkas penuh macam dalam gambar nih...

Err... Ni pertama kali masuk kedai eskem camnih... Tu yang jakun sikit hehehe...

6 ulasan:

ADEEYA berkata...

Hihi mana abang nyee? :)

masMZ berkata...

hahahahaha.... aritu amek separuh pun rasa nak nanges.... ni laksss 3 bekassssss.... wahahahaha.... sesekali :D

mamaelly berkata...

hihihi kira ok la tu dah pergi..elly ni tak pernah p lagi pun..wahahah lagi kesian

Rai berkata...

sedappp...tapi mahal gilaa.. sesekali boleh la..hehehe..

[n a j e e b] berkata...

x hajakkk!!

Junita Shamsul berkata...

memang super mahal, don't knw why ramai kata best..best lagi yoghurt M@rig0ld RM1.39 satu kali makan tu..

no, I bukan jakun, byk kali dah makan tairu beku, rasa berbaloi lagi yg N3w Z3@land eskrem punya..

tp kalau suker sgt, satu tip: jgn bubuh apa2 topping, berat dgn topping, nangis nak bayar nanti!

exabytes unlimited