Sabtu, 22 Oktober 2011

Bekdonal!!

Hari ni mama kena kerja obertaim!! Jadi abah kena laa jaga AMRAFAHAN... Err... Hari hari pun jaga apa..

Sebenarnya dah banyak hari janji dengan abang nak bawa dia ke taman permainan. Tak jauh pun, belakang rumah jer.. Tapi asyik hujan pastu basah, kalau tak hujan panas sangat laa pula..

Pikir punya pikir nak bawa laa ke taman permainan kat alamanda sebelah parkson tu.. Tapi macam besar sangat, jenuh nak kawal. Pastu terfikir taman dalam bekdonal kat bangi nih! Haaa terus pergi laa dengan AMRAFAHAN.

Abah pun senang nak kawal dan MAKAN! Hehehe

5 ulasan:

||aLeaSaRa|| berkata...

owh kalau asyik tmn AMRAFAHAN bermain sambil makan,bukan ke abahnya yg bertambah chubby lak nanti hehehehe.

suka gak bawa anak main kat tepi parkson tu...yg selalu jaga budak2 hubby ler...kite?window shopping sambil ter'shopping' ngeeee

Huszaini berkata...

@||aLeaSaRa|| hahaha tershopping yang mahal tu!!!

[n a j e e b] berkata...

bekdonall!!! yeah! hahaha~

Teratak Hami berkata...

Ingatkan apa le Bekdonal tu ... Abah tak kisah senang / susah nak kawal di Bekdonal asalkan Abah dapat makan. Betul tak Abah? :-)

mas saari berkata...

bekdonal! hehehee...comel je!

exabytes unlimited