Khamis, 13 Oktober 2011

Nasib tak maut!!

Sekarang aku kat tepi highway. Motor kena paku, berkilat lagi paku tu! Entahlah! Ada orang tabur or sejak azali ada kat jalan nih..
Kebetulan masa aku tengah repair ada moto lain pun pancit juga.. Nasib aku aku tiub lebih, itupun untuk tayar depan, tapi dah emergency belasah laa juga untuk tayar belakang...
Tadi nasib aku tak tergolek jatuh sebab angin tiub terus takde tiba tiba, menggelepor kiri kanan aku tadi...Aku hanya mampu kawal motor dari terus tergolek sambil sebut nama Allah. Kalau tergolek tadi entah mati entah hidup agaknya... Lori boleh tahan banyak dan laju...
Alhamdullillah Allah beri keizinan pada aku untuk bernafas lagi... Terima kasih Allah

6 ulasan:

potpet mama berkata...

dik;malang x berbau..lebih berhati2 ye dik; mudah2an perjlnan mencari rezeki setiap hari sentiasa dilindungi Allah

~: nisa :~ berkata...

Syukur Allah masih panjangkan umur tuan pengerusi...

~: nisa :~ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Rai berkata...

geng2 tukar tiub ni selalu tabur paku kat jalan..lepas tu diorg pura2 datang nak tolong..nanti dia pow gila2 punya..kadang2 tukar tiub tu sampai 20hengget..gila betul.. hati2..lebih elok kalau dapat pakai tubeless..kurang2 takde la terhoyong hayang bila bocor..

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...

ya allah nasib abik...tak de papaer...lain kali lebih berhati2...

akuzle berkata...

ini masalah lapuk... x settle2 lagik... mmg ader hantunyer neh...hampehzz!!

exabytes unlimited