Makan sendiri!

Malam ni bawa AMRAFAHAN makan kat luar. Sekarang nih diorang taknak duduk dalam stroller dah.. Jadi nak bagi diorang diam.. Kena laa bagi diorang makan suap sendiri. Mula mula tu oklah... Lama lama jadi tempat gendang pinggan tu.. Huhuhu

Ulasan

Teratak Hami berkata…
Ni yang kekadang malas nak bawa anak2 makan kat luar.
the triplets berkata…
dah serik nk bawak budak2 mkn kat luar....
Junita Shamsul berkata…
tak leh imagine u bawak the whole family jenjalan/makan..mesti penat giler..dunno hw u manage..respect la!!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!