Ada bom?!!

Ada bom?!!

Hari ini Abah kena bawa Si Abang dan Kak Ngah ke pejabat. Seperti korang semua sedia maklum, bacaan IPU jerebu kat Putrajaya nih tinggi sama macam tempat-tempat lain dekat Malaysia nih.


Lepas Abah ajak diorang pergi sarapan. Tanya Abang dia nak makan, dia beritahu nak makan roti canai.


Sampai kedai, Si Abang pesan roti bom, Abah pun pesan roti bom juga untuk Kak Ngah. Masa tengah tunggu roti tuh, Kak Ngah tanya Abah, roti nih dia letak bom ke Abah? Kalau letak matilah kita... Hahaha tergelak Abah. Boleh pula dia terfikir macam tuh!


Untuk pengetahuan korang yang tak pernah makan roti bom sebenarnya adalah roti canai yang dalamnya diletakkan planta (majerin) dan gula. Budak-budak suka sebab manis, mak bapak budak pun suka jugak!! 


Sekian cerita bom!! Hehehe




Ulasan

careno berkata…
Motips entry? Nak bg tau roti bom xde bom ke? Hahahhaa
Huszaini Haron berkata…
Haah lan.... sebab reader aku internasional! hahahaha nanti diorang google translate blog aku nih.... kalau tak nanti kena tangkap aku dengan FBI citer pasal bom! hahahaha
Mama Kembar 3 berkata…
Hahaha akal budak budak, mcm mcm ditanya kan haha
Yaati Nor berkata…
lama tak singgal sini..mn lagi kemabar?
aizamia3 berkata…
mesti Kak Ngah bayangkan kalau dia sentuh roti canai tu pasti meletop macam bom meletop.. hehehe..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!