Cess kakak! Kenakan Abah yer!

Petang kelmarin, kakak masuk bilik lepas tu dia mengadu, sakit kaki.. Dia pun duduk depan Abah, lutut dibengkokkan mengadap Abah. Abah pun kesian laa kat dia. Abah pun layan laa dia, tanya dia sakit macam mana, sakit kat mana, pujuk dia nanti Abah sapu ubat!

Kakak pun bercerita sakit kat sini.. (sambil dia tunjuk tempat sakit dia) dengan suara sedih macam nak menangis tapi belum menangis... Abah pun pegang laa kaki dia nak urut-urut buang lenguh katanya...

Tengah dok urut-urut sambil dengar si Kakak ni mengadu sakit dia kat Abah, tiba-tiba terdengar satu bunyi meletup-letup yang panjang.... Huhh!! Sambil bunyi meletup-letup tu keluar, si Kakak mula-mula tersenyum lepas tu terus ketawa!

Cess!!! Kakak!! Kentutkan Abah!! bertuah punya budak!! Abah pun bantai laa gelak sama!! Tiba-tiba hilang jer sakit lenguh kaki dia tuh! Hahahaha Adoilah kakak nih!!!


Ulasan

eMMe berkata…
pandai abah dia urut, terus kuar angin hahahah... sweet kak kenekan abah, heeee~
irrayyan berkata…
Terurut urat kentut eh? He he he pandai abah
careno berkata…
ahhahaha... akiff slalu buat mcm tu.. geram lak aku... wakaka...
Akif Imtiyaz berkata…
Hahaha ...lepas dah urut tu yg terkentut tu ..
aizamia3 berkata…
hahaha.. terkena abahnya.. tapi abahnya mesti pandai urut sampai terkentut2 si Kakak.. ;)
mama maman aka yana berkata…
aduhai... terkono eks.. kiki

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!