Anak hensem Abah!

Moga Abang jadi anak yang soleh!! Amin!!


Abang aka AMR sekarang nih bersekolah kat Little Caliphs. Tiap-tiap pagi Abah akan hantar dia naik motor sebelum Abah pergi kerja. Mama hantar terus Auni Auni Auni ke taska lama, nanti balik baru Mama ambil Abang sekali!!


Nota Kaki Abah:
Maaf lama tak update blog!! Seminggu nih blur! Semangat tu tengah menurun... pada masa yang sama Abah rasa tak seronok sebab tak dapat update blog.. rasa macam kurang jer sebab tak dapat buat apa yang biasa kita buat... huhuhu

Ulasan

Kakzakie berkata…
Suka auntie tengok abang senyum tanda abang suka ke sekolah. Betullah abang hensem:)
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
tu dia..
rupa dh mewarisi wajah abah!!
Huszaini Haron berkata…
Tq kak zakie! Dia memang suka pergi sekolah nih seronok main n jumpa kawan
Huszaini Haron berkata…
Eeerrrr abah dia ensem lagi kot!! Hahaha
Hazrina Nasir berkata…
comelnya abang pegi sekolah. lama tak baca celoteh abah amrafahan ni. hihi menghiburkan hati :D

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!