Khamis, 22 November 2012

Yeyyy!!! Abah dah kurus! tanpa makan ubat kurus!!

Hermm.... pagi tadi Abah rasa lain macam! Sampai opis pagi tadi memang rasa lain! Apahal laa... seluar aku longgar nih! Biasa ok jer! Kerr aku dah kurus! kata Abah dalam hati.. hak hak hak!! Ermm... baru jer ehem.. ehem.. pagi tadi... tak laa banyak sangat... takkan dah boleh kurus dah?!! pelik!! pelik!! Ajaib! Minggu lepas muat jer seluar Abah nih! Hari ini longgar pula dah! Nak kata makan ubat kurus tu takdelah pula... Cuma kawal makan jer.. macam semalam pagi makan mee hoon goreng dengan kuih pastu tengahari pula makan nasi lauk ayam masak lemak nangka dengan cencaru goreng belah belakang dengan sayur taugeh bebola ikan dengan terung goreng dengan timun campur sambal belacan dengan ikan masin beserta air kaler hijau jerrr........ petang tu pula makan kuih pau sambal aka burger malaysia campur donat tiga empat keping beserta air cendul jerrrrrrr........... pelik Abah!

Rupa-rupanya....

Ada sesuatu yang tak kena dengan pinggang Abah nih... belek punya belek... seluar tak mengembang pun... rasanya masa beli dulu tak salah saiz pun seluar nih... Eeeerrmmmm.....

Hahh!! dah jumpa dah!! Rupanya.... Abah terlupa pakai tali pinggang daa... patutlah seluar nih longgar jer! hehehe... Sebab pagi lepas gosok baju dengan seluar nih, Abah terus sarung, pastu buat-buat kalut dah terlambat nak pergi kerja... langsung lupa nak pakai talipinggang... huhuhu... errr... masa gosok seluar tu Abah dah ingat dah nak ambil talipinggang tuh.. tapi boleh lupa juga! errmm.. banyak urat putus dah Abah nih... bak kata Mama laa... pelupa!

Sudahnya hari ini, dok kat opis kejap kejap tarik seluar ke atas.. takut lucut lak! hahaha!!!

Mood Perasan kurus kejap tadi pagi! hahahaha

16 ulasan:

Rai Ourkizuna berkata...

ceitt..mati mati nak percaya dah tadi.. hahaha..

bagus tips ni boleh cuba dimasa depan..kalau lepas bersalin nanti tak kurus2 kan..hehehe..

mamafarah4 berkata...

eleh abah ni..cubalah terima hakikat..kurus tu tak nak kat abah..hahaha

PRIMADONA BRANDLICIOUS berkata...

wah cam best jer dengar.. leh teruskan n bg tips kat kami yer.. especially si najeb tuh.. hik hikhik

[n a j e e b] berkata...

moteps kakak primadona mention nama i??? i memang berazam maintain gebu hokey!

Huszaini Haron berkata...

@Rai Ourkizunahahaha entah bila nak bersalin tah.. hahaha

Huszaini Haron berkata...

@mamafarah4 err.. tidakkk!!! hahaha

Huszaini Haron berkata...

@PRIMADONA BRANDLICIOUS baikkk!!! hahaha

Huszaini Haron berkata...

@[n a j e e b] hahaha sabar jib! jangan bergaduh kat sini sudah!

Yaya Azura berkata...

haha...
saya terpedaya

diana berkata...

la..baru nak mintak petua kurus...

UmmiAbi berkata...

Ok abah...Ummi percaya abah "kurus".

Miss PIJAOSIX berkata...

cit...saya baru nak mintap tip..terus tak jadi

Huszaini Haron berkata...

@Yaya Azura bukan niat saya nak perdaya orang.. hehehe

Huszaini Haron berkata...

@diana err.. petua nak gemuk boleh! hehehe

Huszaini Haron berkata...

@UmmiAbi hahaha!! terima kasih sebab percaya!!

Huszaini Haron berkata...

@Miss PIJAOSIX hehehe ampunkan saya! hehee

exabytes unlimited