Iklan raya yang buat Abah menangis!

Serius! Betul Abah menangis! Tapi kat rumah laa depan PC sorang-sorang! Kalau kat opis mau nangis kat toilet! hehehe...

Mungkin sebab hati Abah nih lembut agaknya.. ceeewaahhh!! Korang tengoklah sendiri! Kalau korang tak menitikkan air mata atau sekurang-kurangnya bergenang air mata, korang memang seorang yang sangat tabah dan kuat!



Iklan raya dari BERNAS untuk tahun 2012 ni memang sangat menyentuh jiwa sesiapa yang menontonnya! Persahabatan antara 2 insan kerdil Ahmad dan Fizi yang kelainan upaya memang sangat unik. Untuk mereka seperti ini , Semoga Allah memberi keberkatan kesenangan kemudahan dalam hidup mereka. InsyaAllah. Amin!


Haaa!! Nangis ehhh!!!!! hehehe

Ulasan

aNiss :):) berkata…
dah tengok. mengalir air mata anis tengok video nie. nie laa nilai sahabat sejati yang sebenar :')
[n a j e e b] berkata…
...dengar diorg nak balik SEGAMAT, terus laju airmata kita.. Sedangkan kita yg dah kertu ni pun sedih kalau tiket bas/train habis...dan pernah hidup susah kat tempat orang..inikan pulak diorg yg budak2, masih nak belajar hidup sendiri.. Tak kira la ni kisah fiksyen ke rekaan ke..tapi memang meruntun jiwa...

Salute to the team.

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!