AFAHAN dengan Granbo!

Grandbo ialah panggilan manja untuk moyang sedara kepada AMRAFAHAN. Grandbo adalah tok sedara kepada Mama. Kami panggil depa Tok Chik Usop dengan Tok Chik Bitah. Masih muda lagi! Cucu Grandbo sebaya dengan Abang. Abah suka bila Tok Chik Bitah buat masakan berasaskan kambing, memang mabeles! Teringat-ingat sampai hari ini! Hehehe... Tok Chik bila nak panggil kami mai rumah? Nak makan kambing laa.. hehehe

Diorang hari tu melakukan terjahan raya kat rumah! Habis kantoi.. rumah bersepah tak kemas pun lagi... kebetulan masa tu Mama tengah melepek kedemaman... Tapi depa sempoi! Terima kasih Tok Chik mai rumah kami! Nanti datang lagi bawa Auntie Qila!




Kalau korang perasan.. kat dinding tu penuh dengan hasil seni abstrak AMRAFAHAN. hehehe


Nota Kaki Abah
Jom baca blog awek nih!! Awek Polkadot! hehehe

Ulasan

cdah berkata…
HAHA..BETOL EH SYE TEKA,BTW TQ TLG PROMTE BLOG BERSAWANG TU
Qider berkata…
pasni dah besau si auni auni auni lah baru catnye..biarje hasil seni tu..hehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!