Blog Kengkawan - homelicious

Tuesday, April 10, 2012

Abah dah tau nak beli kereta apa dah di masa depan nanti!!


Tengah belek-belek suratkhabar ternampak laa satu iklan nih!!

Ada rezeki nak belilah kereta nih pada masa depan! Bukan apa, Auni Auni Auni makin besar, rambut diorang pun kerinting, sekarang nih tak nampak sangat laa.. kot dah besar nanti jadi macam dalam gambar nih! Hehehe

Nanti nak tidur pun selesa sikit! Kesian tengok diorang tidur macam post Abah sebelum nih!!

7 comments:

ida said...

hahahaa..jahat gila abah dorang..kerinting dorang comel laaa bahhhh!!!abah kena pikirkan kereta bukan tuk rambut dorang tapi utk perut abah tu....

ADEEYA said...

hikhikhik :)

geez said...

hehehehe ....^-^

:|: TinTa Kibod :|: said...

LIKE ida said..
ahahahhaa....

Sue said...

hahahha sabarrrr je lah abahnye ni! sok nnt auni auni auni da pandai guna iron... @ rebonding je rambutnye.. hehehhe

PutriesNoora said...

aduh..lawak!hahahahaha

MUMMYIZZ said...

huhu sabor jerlah

exabytes unlimited