Abah dah tau nak beli kereta apa dah di masa depan nanti!!


Tengah belek-belek suratkhabar ternampak laa satu iklan nih!!

Ada rezeki nak belilah kereta nih pada masa depan! Bukan apa, Auni Auni Auni makin besar, rambut diorang pun kerinting, sekarang nih tak nampak sangat laa.. kot dah besar nanti jadi macam dalam gambar nih! Hehehe

Nanti nak tidur pun selesa sikit! Kesian tengok diorang tidur macam post Abah sebelum nih!!

Ulasan

ida berkata…
hahahaa..jahat gila abah dorang..kerinting dorang comel laaa bahhhh!!!abah kena pikirkan kereta bukan tuk rambut dorang tapi utk perut abah tu....
geez berkata…
hehehehe ....^-^
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
LIKE ida said..
ahahahhaa....
Sue berkata…
hahahha sabarrrr je lah abahnye ni! sok nnt auni auni auni da pandai guna iron... @ rebonding je rambutnye.. hehehhe
PutriesNoora berkata…
aduh..lawak!hahahahaha

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!