Jumaat, 23 Disember 2011

Sebelum dan selepas laaa abah!!

Kejadian nih berlaku pada 27 Nov 2011 hari tu.. lama dah... disebabkan kerajinan abah menghapdet blog.. jadi, gambar-gambar nih hampir jadi pekasam huhuhu... Masa ni hari Ahad, mama kena kerja.. jadi abah jaga laa diorang nih.. masa nih breakfast kot.. abah pun tak ingat sangat.. tapi abah buat nasi goreng telur jer.. tu jer yang pandai.. nak masak benda lain tak reti... hehehe... Abah bagi laa diorang makan.. sebab sekarang nih masing-masing semuanya nak buat sendiri... err.. kesepahan rumah abah tu harap diabaikan yer.. meh tengok aksi AMRAFAHAN makan nasi sendiri sebelum dan selepas.. haiii lahh anak... sayang korang! :)



SEBELUM!!



Intro masa nak makan baik jer semuanya!!





SELEPAS!!!


Selepas makan pun baik juga!!! huhuhu

Dari meja sampailah ke lantai semuanya penuh dengan nasi!

10 ulasan:

Presiden Makwe Kintan berkata...

hahaha...teringat pulak masa aku kecik2 dulu...main baling nasi dgn adik2..pastu kelahi nangis brjemaah...^__^ camne jaga 3 ank kembar ye?...

[n a j e e b] berkata...

been there... makan laksa penang.. erk... hahaha! ala2 Auni3x angkel ni~~

Ca Cik Duyung berkata...

habis kecah meja makan..haha..kena makan dok bawah la camni abah.. hehe

cdah berkata...

hahahahaha...comel!

Teratak Hami berkata...

Takpe Abah rajin kemas kan??

Heartilyina berkata...

Suka sgt baca blog ni. Kdg2 dgn anak sorg pn tensen nk layan. Tp bila baca blog ni saya dpt muhasabah diri. Abah Amrafahan sgt2 sabar and cool! Harap sgt dpt jd parent yg sabar n cool jugak hihi :D

the triplets berkata...

hi hi...

Rai berkata...

nangess abah!! hahahaha...

PRIMADONA BRANDLICIOUS berkata...

sweet sungguh gojes2 tuh

iyan shazlind berkata...

hehehe macam salji bertaburan dah nasi2 tu..:p

exabytes unlimited