Ratu kebaya abah!

Hari ini nak pergi sekolah mama siapkan Auni Auni Auni pakai kebaya dengan seluar jeans. Masa abah lepas solat subuh, datang laa seorang Auni yang mana satu tah abah tak ingat... Datang datang kat abah cakap "Cantikkk!!!" hehehe memang cantik cantik anak abah! Lepas tu datang seorang lagi Auni kat abah nak suruh buka baju dia, hermm tak tau kenapa nak suruh buka, siap nangis lagi. Abah pujuk laa tak bagi buka lepas tu ajak diorang semua masuk kereta. Barulah dia diam.

Sampai sekolah diorang, abah ingat nak ambil gambar 3 3 orang pakai kebaya, tapi dapat ambil cuma dapat ambil gambar AH jer.. Lain kali kalau diorang pakai kebaya lagi abah ambil gambar diorang bertiga-tiga yer!

Ulasan

cinnamon.com berkata…
salam,lama tak singgah sini..rupa2nya si kembar yg comel ni dah besar..cepatnya masa berlalu,rasa dah tua sgt dah..comel bila berkebaya".
mummyizz berkata…
saper buat baju kebaya tu...comelnyerr
cdah berkata…
dorg da besar...ahahahahaha...makin kiut plak dak tecik ni
Mamaleesya berkata…
dah tentu-tentu kalah ratu kebaya kat tv tu kalo anak abah join kan hehe
[n a j e e b] berkata…
alalalalalala... tomei2 uncle..!!
Ca Cik Duyung berkata…
suka tgok kmbr pi mana2 pakai bju sedondon..hihi..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!