Isnin, 1 November 2010

TIGA!!!!!!

Disuatu masa... ditempat yang random... boleh ke guna ayat macam tuh? Ahh.. belasah jer!! Bukan nak masuk periksa pun!! hehehe...

Orang yang tak dikenali: Kembar dua ke?
Aku: Taklah... Kembar tiga!!
OYTD: Tigaa!! Alhamdullillah!! Mana lagi seorang?
A: Tu! Ada dengan Mama dia...
OYTD: Ohh... Kembar seiras ke?
A: Haah...
OYTD: Laki ke?
A: (Dalam hati: hampeh! dah pakai baju pinky pinky tanya laki ke pompuan!! Tengok betul-betul laa!!)(Senyum) Tak lah... perempuan...
OYTD: Tiga-tiga perempuan?! Bestnya!!! Macam mana jaga?
A: Kamilah jaga.. (Abah, mama & Abang Aqil)
OYTD: Yang ni perempuan juga ke?
A: (Dalam hati: hiyaargghh!!!! Dusyumm!! Dusyumm!!! trattt trattt tat tat tat... tattt!!! (bunyi mesin gun..hehehe..) (Senyum) Taklah... ni abang dia..
OYTD: Ohh... sekarang dah empat orang anak laa...
A: (Senyum) Haah...
OYTD: Lepas ni cukuplah... tak payah beranak lagi...
Mama: Haah... kilang tutup dah...
A: Hehehe... sapa kata kilang tutup...

hehehee.... ini adalah sebahagian dari soalan-soalan lazim yang selalu di tanya orang... ada lagi... nanti aa cerita lagi...

Sewaktu pergi checkup di Hospital Putrajaya

Masa ni Mama diorang letih nak jawab soalan yang sama kekeke

Letak jer diorang.. Bila seorang tanya... pastu yang lain terus serbu! Hehehe

Tengah check mata

Nasib baik misi-misi HPJ tolong..

Hahh... yang versi bahasa English yang di direct translate oleh En. Google.. Khas Untuk korang yang tak berapa reti nak berbahasa melayu... kekekeke....

THREE!!!!!!

Sector in a time ... a random place ... be to use the kinds of sentences that?Ahh .. belasah jer! Was not going to go check! hehehe ...

Persons Unknown: two to the Twins?
I: improper ... Triplets!
OYTD: Tigaa! Alhamdullillah! Where else can one?
A: Tu! There with her Mama ...
OYTD: Ohh ... Identical twins to?
A: haah ...
OYTD: Male to?
A: (In my heart: hampeh! Posted wear pinky pinky asked men to pompuan! Laa Look right!) (Smiles) No lah ... women ...
OYTD: Three-three women?! Bestnya! How do care?
A: We take care .. (Abah, Mom & Brother Aqil)
OYTD: Who is this woman to?
A: (In my heart: hiyaargghh!! Dusyumm! Dusyumm! Trattt tat tat tat ... trattt tattt! (Sound of machine gun .. hehehe ..) (Smile) ... this brother of his improper ..
OYTD: Ohh ... now at four children laa ...
A: (Smiles) ... haah
OYTD: Then this is enough ... no need to give birth again ...
Mama: haah ... factories closed at ...
A: Hehehe ... sapa said the plant closing ...

hehehee .... This is part of the common questions people ask are always on ...No more ... aa later another story ...

5 ulasan:

ainmusa berkata...

hahah.lawak betol soklan2 sume org bro.standard la.mcm best.tapi byk risiko kan mengandong kembar ni. tapi syok jgak

Huszaini berkata...

banyak risiko nya... tapi kena redha dan bersabar... InsyaAllah ada sinar.fm dihujung sana... hehehehe....

~mrs.yie~ berkata...

salam kenalan,

hari tuh, saya ckp pada mamakembar3 suruh dia jadi besan kepada kembar arwah aisyah..skang ni mama nani ada calon lain..hehe..lat tali lat tali tamplom le..ngeee

Huszaini berkata...

MY: waa... boleh ekk lat talilat.. kekeke... cam main getah plak... kekeke...

(One) SiTi* berkata...

yang english translation tu perlu ke?
ekekekee..

exabytes unlimited