Sukanya!!!!! Jumpa kembar lagi!!

Sukanya!!!! Err.. sila baca nada Eric Deco... sukanyaaaa!!! hehehehe

Jumpa lagi geng kembar!! Baru jer lahir pada 20 Feb 2011 hari tu!! Sehari sebelum birthday uncle laa Aisy dan Asyil!!! Hehehe... nanti boleh kita celebrate birthday sama-sama!!!

Apa lagi!! Jom terjah Blog Mama Aisy dan Asyil!!!


Gambar ini dicilok dari blog mama dia orang... sila ampunkan saya!! :)
Mengikut blog mama dia.. Aisy abang, Asyil adik..

Aisy Hazim
Asyil Harith

Saya menjadi sangat suka kerana senarai kembar saya menjadi 32 geng! ramai kan! kan! kan!!

Ulasan

Rizziela berkata…
tak lama lagi saya pun nak joint

Tunggu yer ...July bb twin saya insyallah akan menjengah dunia :D
InsyaAllah! Boleh jer! Sila2! :)

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!