Catatan

Menunjukkan catatan yang berlabel berebut

Video Auni Auni Auni berebut barang!

Imej
Pagi tadi Auni Auni Auni dah bergaduh berebut barang... perebutan terjadi antara AN dan AH. AN sebagai tukang nangis, AH tukang rebut, AF pemerhati, Abah ukang cameraman, Mama tukang bagi barang a.k.a referee, AMR tukang tidur! Kejadian berlaku subuh subuh tadi!! tak sempat buka lampu pun!! Saksikan video hangat nih! Hehehe...

Pagi pagi dah bergaduh!

As salam dan selamat pagi, Mula mula pagi pagi tadi berebut nak baring kat " tilam vono " nih.. AH tempat dia kat dada abah dia, AF kat perut aku, AN kat lengan kiri aku... Huhuhu memang tak boleh bergerak laa.. AH memang tak bagi tempat dia diambil orang memang dia akan nangis nak rebut balik tempat tu (dada aku) kalau AF baring kat situ.. AF pula macam biasa laa bila dah baring kat aku tak bagi aku bergerak... Huhuhu AN pula tangan aku kena peluk dia atau sekurang kurangnya kena letak tangan atas badan dia.. Kalau aku angkat dia nangis, aku letak jer dia diam. Tadi bila semua dah baring atas aku, AN merengek, jadi aku letak laa tangan aku kat badan dia baru dia diam, bila aku letak tangan kat AN, AF pula merengek, jadi aku usap laa kepala dia, diam sekejap, AN pula merengek balik, aku pegang dia, dia diam, lepas tu AF pula merengek balik, ahh sudah aku pula jadi kalut sekejap nak pegang AN, sekejap nak usap AF.. Tangan kiri tak boleh gerak dah sebab AN dah baring kat s...