Terjebak lagi!

Haa.. ni salah seorang mangsa blog... terjebak!! Aku pun tak tau macam mana boleh terjebak...

bak kata tuan punya blog...

"As salam...

hahaha... at last... aku tepengaruh gak n tebejaye gak wat blog nih... ntah ape yang nak dicite pon tatau...
thanx to all friends yg influence aku yek.. asik bace blog org jek, nak gak org bace blog aku..."

Klik sini untuk baca seterusnya...

Yang bestnya blog nih sebab dia ada anak kembar!! Bertambahlah geng kembar!!! Hepi Hepi Hepi!!!

Silalah terjah blog ni yer... Bagi sokongan supaya tuan tanah ketagih nak update blog hari-hari macam aku nih!!! huhuhu....

Nama kembar dua ni Najlaa dan Najwa. Comel jer si kecik nih! Sila terjah!!




Ulasan

TravelWithMillo berkata…
salam thanx sudi singgh n follow millo...follow kebali teruskan berblog ye...:)
munna berkata…
ramainya kembar kat malaysia ni... comel2 pulak tu..
lin berkata…
as salam.. mekasih yek.. terharu saye... meh datang beramai2 yek..
Cida berkata…
selama ni i jd silent reader jer.. tapi hari ni rasa nak komen lps tgk baby kembar tige yg shomel shomel shomel ni kuar kt harian metro harini!!! waaahhhh!!! hihihi
Myra Jay berkata…
Syoknyer kalau ada baby kembar..hehee..
Berangan jap.. :P
Makbed berkata…
bro, gi sini bro..

http://www.hmetro.com.my/articles/Petandaalahan5bulan/Article

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!