Bila sejuk dan kenyang!
Masuk opis pagi ni, sejuk lain macam... lepas breakfast kuew tiow goreng dan pegedil.. mata ni terus jadi berat... macam ada makhluk asing yang duduk kat kelopak mata ni tak bagi buka... Hadoii... cuba juga nak buat kerja ni.. tapi terkebil-kebil mata nih menahan mengantuk... nak kena tidur laa waktu rehat jap lagi nih... perut masih kenyang lagi nih... huaagghh!! menguap lagii!! tak payah makan tengahari lagi.. nanti jadi lagi mengantuk gamaknya...