Terima kasih Nuffnang!! B.E Pertama AMRAFAHAN

Alhamdullilah syukur ke hadrat Allah, akhirnya yang ditunggu-tungu muncul juga! Dua bulan juga laa tunggu... Sabar itu separuh dari Iman...

Permulaan tahun baru 2011 yang best sekali! Errmm... entry pertama di tahun baru ni berkisahkan Nuffnang... hehehe... I like!!!

Pagi ni aku  buka Nuffnang aku, saja laa nak tengok-tengok statistik... buka kat tab earning, mataku terpandang kat tulisan ni Pendapatan Terumpuk, walaupun tak banyak tapi aku tetap  bersyukur, sikit-sikit lama-lama jadi jutawan! hehehe Amin.... Terima kasih kepada En. Penaja iaitu Celcom X-Pax. Sudilah kiranya menghadirkan dirimu di blog ini selama-lama nya!

B.E pertama di blog AMRAFAHAN membuatkan aku teramat gumbira yang amat sangat! Bertambah semangat  aku nak berblog nih... Pada sahabat-sahabat diluar sana, silalah support blog aku ini yer! Rajin-rajin lah buka dan baca lepas tu komen yer!! Hehehe... ada laa duit jajan untuk anak-anak-anak-anak aku... hehehe...

Teima kasih  yang infiniti kepada semua kawan-kawan dan pengikut serta pembaca AMRAFAHAN yang sudi mengajar dan meng'support' blog ini... hehehe! Suke! Suke! Suke!

Tak banyak pun... tak sampai seringgit pun!! Bolehlah buat aku happy!

Ulasan

Sricahaya berkata…
tahniah..rezeki thn baru tu..:)
||aLeaSaRa|| berkata…
huhu tahniah!kite blur lg cara nk cr income melalui nuffnang ni..kena study ngan bro lah
Unknown berkata…
Salam kenal,

Comelnya tengok 3 baby girl awak. Sekali pandang ada iras anak ke 4 saya pulak. Tapi anak saya boy...huhu

Tahniah dapat BE pertama ye.

Salam Tahun Baru 2011...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!