500 BLOG !


Sempat ke aku join segmen baru bro ben ni! Try jelah! Bukan susah pun...

Seorang abah yang ada empat anak, 3 kembar perempuan berumur setahun dan seorang lelaki 2 setengah tahun.. Kerja di MOE tapi bukan cikgu... sebab aku buat sekolah untuk cikgu dan anak murid... errr... bukan aku buat... kontraktor yang buat sebenarnya.. aku tukang tengok jer.. kekeke...

Tujuan aku wat blog ni sebab ikut member lepas tu jadi ketagih plak!! dapat ramai kawan dan ilmu baru... lepas tu dapat jumpa ramai geng kembar!! aku suka!!!

Sekian terima kasih... :)

Ulasan

the triplets berkata…
salam, AMRAFAHAN, saya tag awak untuk join
Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"
http://www.eqbalzack.com/2010/12/giveaway-eqbalzack-serba-satu.html
jomlah join best tau ada hadiah dari IKEA, menarik tau...
MyraAyreen ^^ berkata…
http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

me one of thiss segmen .. hehe
datang jenguk dan bace ..

hit me back babe ...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!