Kenapa ekk!!??

Persoalan ni timbul bila aku masuk toilet tadi.. kekeke... bukan lucah aa.. tapi cuma nak tau pendapat korang jer... harap-harap sudi laa share pendapat korang kat sini...

Masa aku dalam toilet tadi tetiba masuk laa seorang cleaner lelaki.. nampak gaya macam dia nak topup sabun basuh tangan kat toilet tu.. lepas tu boleh pula aku terfikir kenapa cleaner perempuan boleh masuk selamba jer kat toilet lelaki, tapi cleaner lelaki tak boleh masuk selambar jer toilet perempuan? hehehe.. itu jer.. saja jer tanya pendapat korang.. kot kot ada yang logik dan kelakar kan.. hehehe..

Ok tukar topik... nak wish GOOD LUCK pada wife aku and the team, moga berjaya laa menang tournament jabatan antara state ni.. dah 2 bulan praktis.. harap-harap boleh pulang bawa hadiah best best laa yer mama!! Disebabkan wife aku menjadi pengurus dan pemain untuk team netball, aku harap menang jadi juara laa... untuk futsal dan bola tampar dapat nombor satu pun jadilah... hehehe... oklah GOOD LUCK TEAM JAS HQ!!


Good Luck!
Pic from Google

Ulasan

Makbed berkata…
sebab makcik cleaner memang sinonim dengan kebersihan tetapi pakcik cleaner tak berapa nak sinonim ngan kebersihan. besides, kalao pakcik cleaner masuk tandas pompuan, risiko sakit kena sakit jantung tu tinggi. tak bley.
wooo... itu macam ka... tapi nape nak kena sakit jantung lak? ermm..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!