Kembar 3 jumpa kembar 2! Memang best!!

Hari tu.. haa.. semua cerita hari tu jer aku nih.. maklumlah.. tanggungjawab sebagai abah kepada 4 orang anak ni membataskan aku meng update entri cepat-cepat!! lebih lebih lagi bila nak transfer gambar dari henpon ke pc.. lupa laa.. kabel takde laa.. aqil nak main game kat pc laa... macam macam aral bila aku nak transfer gambar nih..  err.. ok tak alasan aku? bukan malas tau! kekeke

Sambung balik.. hari tu.. aku pergi melawat baby member aku Ida namanya.. nama babynya Aizat.. kecil jer orangnya! hehehe dah nama baby.. pantang pun tak habis lagi.. memang laa  kecil!! apa laa aku nih!!

Kebetulan jumpa kembar 2 Damia dan Dania sepupu kepada Aizat nih.. eer.. betul ke Ida? aku tak ingat laa.. hehehe... Relax jer kembar 2 nih dalam katil goyang goyang diorang tu.. er.. aku tak tau nama sebenar katil nih.. tapi tengok jelah gambarnya.. kalau korang tau nama menatang tu.. beritau aku ekk!!

Masa nih Amrafahan semua flat.. cuma AF jer dah bangun lepas tu dia paling cergas check kawasan rumah member aku nih.. hehehe..

Sebelum balik sempat laa ambik gambar dengan kembar Damia dan Dania nih.. er.. macam cerita Awan Dania pula! hehehe.. jangan marah aa!!




mana satu Damia or Dania aku tak ingat dah! hhehe
 Sama jerr aku tengok diorang.. sedangkan anak sendiri pun kadang-kadang aku pun kompius! kekeke





Aizat

Comel!!

Ulasan

lin berkata…
bro.. name benda tu bouncer kot.. hahaha.. apsal kat gambo nampak slim..?? *kompius nih*
ibu syafiq berkata…
aa...btl la 2...bouncer 2...
lin: woo.. baru ku tau! hehehe err... gambar rosak tu.. kekeke..

ibu syafiq: tq tq!
ibu syafiq berkata…
sma la ngn abah syafiq...x tau sgt nma2 brg baby nih...blh tlg2 jga ank pn dh kira ok kn...?huhu...
Aina berkata…
Thanks Zaini.. :-)
ibu syafiq: hehehe.. memang lelaki tak amik tau nama barang tapi jagga anak2 superb!!

aina: welcome!!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!