Buat blog sebab aku!!

Kawan kita ni buat blog sebab aku! Wahh!! Dasyat sangat ke blog aku nih!! Hermm... aku rasa blog aku biasa-biasa jer... bukan ada apa-apa sangat pun... Nak bukti?!!

Ni buktinya! Err.. aku copy paste dari blog dia yer..


teruja tengok blog kembar AMRAFAHAN

sebenanye aku mmg dah lama nk buat blog nih.. tp takde skill lagi nk buat... mungkin tadek masa kot... hehehe.....walopon cik abg aku tu terel I.T... aku tak sempat2 gak nk blaja ngn dia.. kengkunun sibuk ngn anak la...hehheehe... sampai la satu saat dan satu ketika aku terbukak blog si kembar AMRAFAHAN... mcm best je kan nk citer pasal anak.. lagi2 ade anak kembar....terima kasih la diucapkan kepada en. Huszaini....sbb aku tgk blog dia la aku bersemangat nk buat blog.... aku pon baru je pandai2 buat blog nih.. jadi takde le cun sgt blog aku ni... takpe la kan.... zasss!!!!!


Pada Inajay terima kasih la yer.. terharu aku! Tak sangka laa blog saya ni penyebab awak buat blog! Ceewaahh!!
Inajay ni baru buat blog.. jadi marilah kita menyapot ketagihan  barunya itu!! Hooyee!!

Haa.. yang bestnya Inajay ada kembar boboy! Jom terjah!! Al Kisah Hidupku

Dicilok dari blog mama diorang Aqeel dan Aqeef er.. betul ke eja?!
Bertambah list kembar aku lagi! hooyee!!

Ulasan

ayeesha anna berkata…
congrats kerana telah menjadi 1 ikon kepada geng2 kembar lain
Mama Kembar Tiga berkata…
wah hebat nih, abah dah jadi idol blogger kembar nih hehe. bagus, bagus, harap harap ramai lagi yang akan inspired untuk start blogging lepas nih :-)

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!