Kembar Azhar dan Azfar dah ada blog!

Hi semua!

Kejap lagi aku nak melawat adik aku, dia masih sakit dan pening-pening lagi, tapi dia kuat semangat. Tadi dia telefon aku pukul berapa aku nak datang tengok dia? Ermm.. dah boleh guna telefon dah... baguslah... moga dia cepat sembuh. Aku cakap tengahari nanti aku datang.

Oklah kita tengok geng kembar baru kita ni! Asalnya dia orang tak de blog ada FB jer.. Jadi ayah dia orang dah buat blog. Waa... bleh geng dengan aku ni..  Bapak-bapak kembar menulis blog! Boleh kumpul lagi bapak-bapak yang menulis blog! hehehe... sebab rasanya tak ramai kot bapak yang bercerita pasal anak. Kalau bab bola ke kereta ke ramai laa kot..

Masa gathering geng kembar hari tu dia orang ada join tau!

Ok jom terjah blog geng kembar Azhar dan Azfar yang ditaip oleh ayah dia orang!! Silalah support dia orang yer! Rasanya lepas gathering geng kembar tu terus ayah dia orang buat blog! Bestkan penangan blog nih!! Hehehehe..


Bertambah lagi senarai geng kembar aku nih! Alhamdullillah!

Ulasan

Izan Ishak berkata…
dah singgah dah belog dorang.
makin meriahlah bapak2 kembar bercerita lepas ni ye~
AzharAzfar berkata…
sebenarnya kitorg dah ada blog.. blog tu sy create dari 2007 lagi.. tp tidak la khas untuk kembar..so bila ditanya ada blog ke tak..kitorg cakap la tak ada.. skrg ni kitorg dah create baru la khas untuk family la. thanx sekali lagi kat huszaini coz promote blog kitog ni.. n kepada semua coz support blog kitorg ni..
SaYraH WonDerLanD berkata…
wahhh ada senari si kembar ke? fuhyoooo. FAmili sarah takde kembar plak. Sadiss
Feizal berkata…
bile dgr org dpt kembar, aku yg xcited lebih.. ade tips ke nk dpt kembar bro?? selain dr factor genetik...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!