KEHADIRAN Jom Berkelah dengan Geng Kembar


Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Untuk makluman semua, yang mengesahkan kehadiran mereka (hantar details ke email aku) ke Jom Berkelah dengan geng kembar hanya beberapa keluarga dan individu sahaja. Aku bahagikan kepada 2 kumpulan.

Kehadiran

Geng Kembar

  1. Mama Kembar 3 (2 Dewasa, 3 kanak-kanak) Kembar 3
  2. .homelicious (2 Dewasa, 3 kanak-kanak) Kembar 2
  3. AMRAFAHAN (2 Dewasa, 4 kanak-kanak) Kembar 3
  4. Aieda Saidah Hamdi (1 Dewasa, 2 kanak-kanak) Kembar 2
  5. Dua Hati Menjadi Satu (2 Dewasa, 4 kanak-kanak) Kembar 2
  6. My New World My New Life (2 Dewasa, 3 kanak-kanak) Kembar 2
Geng Tak Kembar
  1. Yana ( 1 Dewasa)
  2. stillovemylife (2 Dewasa, 1 kanak-kanak)
  3. Ben Ashaari (1 Dewasa)
  4. Elis Wanie (1 Dewasa)
  5. Yusnizah Mohd Yusof (1 Dewasa)
  6. Nora Aurora (1 Dewasa)
  7. Siti Khatijah Deraman (1 Dewasa)

Aku berharap kehadiran akan lebih memberangsangkan...

Kalau ikutkan, ramai nak join, tapi tak hantar details kat email aku, so aku tak tau sebenarnya yang betul-betul nak datang. Lagipun kalau tiba-tiba ada aral melintang boleh aku sms terus ke no telefon yang kau orang bagi kat aku tu. 

Ok sekian untuk update JOM BERKELAH DENGAN GENG KEMBAR


***Nota kaki Abah
Kalau ramai, boleh aku cuba-cuba cari dana nak buat banner dan dapatkan khemah besar pasang dekat situ, kot-kot kalau hujan ada tempat berteduh, wakaf yang ada tu banyak tapi jarak dia jauh sikit antara satu sama lain.




Ulasan

Izan Ishak berkata…
salam,
izan dah antar email nak confirmkan kehadiran ahad lepas. ada terima tak?
Ok baru jumpa! hehehe sori yer terlepas pandang!
adex-aieda berkata…
buat pembetulan yerk.....adex dtg ngan suami + si kembar + baby tecik 9 bulan + bibiqs....
maknanyer 3 dewasa & 3 kanak2...heheheh
Izan Ishak berkata…
ok2...dah confirm ni~
mekasih ye~

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!