Aku boleh HIDUP tanpa KAULAH!!!

Dah 2 tahun lebih aku hidup tanpa KAU!! Mula mula tu memang menggigil tak tahan!! Tapi setelah diberi rawatan terapi pernafasan... aku berjaya pulih hidup tanpa KAU!!!

Aku ada sorang lagi KAWAN yang baru lepas dari cengkaman KAU!! Aku dah ajak lama dah kawan aku nih!! Tapi dia beri macam macam alasan masa tu... sekarang kawan aku dah bebas!!!

Tapi kami berdua dah berjangkit penyakit yang baru... tapi... LAGI BEST!! OO OOO OOOO!! LAGI BEST OOO OOOO!!! penyakit baru ni adalah DIA!!!




KAU
 Memang sakit jiwa dengan servis KAU!!!

DIA
Selama hampir setahun aku guna DIA ni aku puas hati dengan kelajuan internet dia dan kualiti gambar tv DIA.. pakai tv cap rusa pun gambar cantik, apatah lagi kalau tv LED HD 3D!! huhuhu beli boleh beli tv ni haah??!!!

Ulasan

ADEEYA berkata…
Lol ingt apa lahhh :p
misz myza berkata…
sy terpaksa memerlukan En.Astro... benci nye hidup dalam keterpaksaan... ehhehehehehe
ieza ashaari berkata…
lor.. entry geram dan memuji nie.. hihi..
Adeeya: hehehe... geram! dan puas hati!!

misz myza: ohh!! sukarnya begitu! kekeke

izfanora: hehehe... tau tak pe! hehehe
blog-tips-kurus berkata…
jaman dulu tak de astro pon kan.. happy je hidup kita. :-)
Mama Kembar Tiga berkata…
mama memang tak pernah ada astro pun, hidup aman bahagia jugak hehehe

tapi ni dok ternanti nanti bila laaa unifi nak ada coverage kat area umah ni, cepat laaa datang wahai unifi....
UmmiAbi berkata…
Best ke UNIFI?Pe kelebihan Unifi ye?
btk: haah kan! dulu elok jer tengok tv free hhehee

mk3: haa kena isi form survey kat website dia.. minta kawasan mama ada unifi cepat2 hehehe best woo!!

Ezreen: best! internet laju! internet tv cantik gambar dia, ribut pun still ada gambar lagi.. sebb dia guna fiber optik bukan satelit cam astro tu

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!